Categories
Uncategorized

Uzņēmuma stila veidošana

  Uzņēmuma stils un tēls rada pirmo iespaidu jauniem klientiem un palīdz nostiprināt attiecības ar pastāvīgajiem klientiem. Elegants un modīgs logo, kas ir viegli saprotams un atpazīstams palīdz labāk atcerēties uzņēmumu. Patērētājiem, kas meklē konkrētas preces vai pakalpojumus logo palīdz bez liekas laika tērēšanas izvēlēties tieši jūsu produktu. Sākotnēji izvēle var tikt izdarīta cenas vai […]

Categories
Noderīgi

Reklāmas festivāls Golden Hammer

Lielākais reklāmas festivāls Baltijas valstīs jau sen ir pāraudzis Latvijas, Lietuvas un Igaunijas robežas. 2017. gadā notika līdz šim pēdējais festivāls un tajā galvenās godalgas plūca Gruzijas un Rumānijas pārstāvji, taču arī latvieši nepalika bešā. 2018. un 2019. gadā festivāls paņēma pauzi, taču ceram, ka Golden Hammer atgriezīsies ar jauniem spēkiem un jaunām radošām idejām. […]

Categories
Noderīgi

Kā aizsargāt savu zīmolu

Brenda jeb zīmola veidošana un attīstīšana ir interesants un vajadzīgs process, ja vēlaties gūt panākumus arī ilgtermiņā. Domājot par attīstību, tomēr  nevajadzētu skriet ratiem pa priekšu. Pirms ieguldīt lielas naudas summas ir būtiski atcerēties, ka jebkurš zīmols ir jāaizsargā. Vēl vairāk pirms ieguldīt līdzekļus obligāti vajag pārbaudīt vai tāds pats vai līdzīgs zīmols jau nepastāv. […]

Categories
Noderīgi

Zīmola – preču zīmju aizsardzība

Kā praktiski aizsargāt savu zīmolu? Brenda jeb zīmola veidošana un attīstīšana ir interesants un vajadzīgs process, ja vēlaties gūt panākumus arī ilgtermiņā. Domājot par attīstību, tomēr  nevajadzētu skriet ratiem pa priekšu. Pirms ieguldīt lielas naudas summas ir būtiski atcerēties, ka jebkurš zīmols ir jāaizsargā. Vēl vairāk pirms ieguldīt līdzekļus obligāti vajag pārbaudīt vai tāds pats […]

Categories
Noderīgi

Zīmola attīstība Latvijā

Kas ir zīmols? Vēl pavissm nesen “zīmols” bija jaunvārds, taču šobrīd tas jau stabili ir aizstājis kādreiz tik pierasto vārdu “brends”. Šaurākā izpratnē zīmols ir produkta vai uzņēmuma viens no galvenajiem identitātes elementiem. Iedomājieties Adidas 3 strīpas, McDonalds lielo M burtu vai riepu ražotāja Michelin cilvēciņu. Plašākā kontekstā ikvienam subjektam vai pat objektam būs savs […]