Mājas lapu optimizācija labākām pozīcijām Google meklētājā

SEO ir mājaslapas optimizācija meklētājprogrammām, lai uz noteiktiem atslēgvārdiem sasniegtu labākas pozīcijas Google rezultātos. Tas ir būtiski, jo praksē tikai pirmās pozīcijas vai vismaz pirmā lapa ļauj palielināt tīmekļa vietnes apmeklētāju skaitu un iegūt jaunus klientus. Protams, dzenoties pēc Google atzinības nevaram aizmirst arī pēc Bing, kas atsevišķās nišās ir zelta vērts.


Kādu labumu sagaidīt no SEO?

Labāka redzamība

Jo augstāka ir jūsu pozīcija meklēšanas rezultātos, jo vieglāk interneta lietotājiem būs jūs atrast.

Pareizie apmeklētāji

Cilvēki, kas apmeklēs jūsu tīmekļa vietni, nebūs nejauši apmeklētāji, kurus interesē tikai jaunākās ziņas vai izklaide. Mēs piesaistīsim apmeklētājus, kurus interesē jūsu niša, preces un pakalpojumi. Iespēja, ka daļa no viņiem kļūs par jūsu klientiem būtiski palielināsies.

Peļņa

Meklēšanas sistēmu SEO optimizācija ir ieguldījums, kas nes peļņu. Ietaupīto naudu, ko iepriekš tērējāt reklāmām un iegūto peļņu varēsiet novirzīt uzņēmuma attīstībai vai citām vajadzībām. Sasniedzot augstas pozīcijas, apmeklētāji turpinās nākt uz jūsu mājaslapu bez liekiem ieguldījumiem. Ja jūsu nišā arī konkurenti aktīvi veic mājas lapas optimizēšanu, jārēķinās, ka darbs pie tīmekļa vietnes būs jāturpina arī turpmāk.


Mūsu pieeja jūsu mājaslapas SEO

Vajadzīgi SEO pakalpojumi? Palīdzība ir viena e-pasta attālumā.


Analīze

Lai spētu sniegt rezultātus, mums ir jāzina, ar ko mēs nodarbojamies. Taču mūsu analīze neaprobežojas tikai ar jūsu tīmekļa vietni (SEO audits).  SEO speciālisti aplūkos jūsu nozares līderu mājaslapas, stratēģijas, taktikas, saturu un izveidos plānu, kā viņus pārspēt.

Atslēgvārdi šajā kontekstā spēlē būtisku lomu, tādēļ tiem pievērsīsim īpašu uzmanību.

Īstenošana

Kad analīze ir pabeigta, mēs zinām, kas ir jādara, lai uzlabotu jūsu mājaslapas sniegumu un atdevi. Atliek ķerties pie darba.

Kopējais rezultāts būs mājas lapa, kuru būs daudz patīkamāk lietot, un meklētājprogrammas (lasi – Google) sapratīs, ka jūsu tīmekļa vietne ir pelnījusi labvēlīgāku attieksmi.

Iekšējais un ārējais SEO

  • Google indeksē saturu un lasa mājaslapas kodu. Attiecīgi satura veidošanas ir izšķiroši svarīga. Kādu saturu veidot un kādi SEO teksti vajadzīgi, lai rezultāts būtu pozitīvs nosaka vairāki faktori. Diemžēl tikai SEO saturs nenodrošina labas pozīcija ir vajadzīga arī ārējā optimizācija jeb linku veidošana.
  • Ārējās saites demonstrē meklētājprogrammām, ka jūsu tīmekļa vietne ir cienījama un par to galvo citas mājaslapas. Atrast pareizo kompāniju un izdarīt tā, lai veidotie linki no efekta nekļūtu par defektu ir liela māksla. Mēs šo arodu esam apguvuši un varam palīdzēt arī jūsu uzņēmuma mājaslapai sasniegt jaunas virsotnes.

Atskaites

Klientiem, kas paši neseko savas mājaslapas progresam sagatavojam ikmēneša atskaites par pozīciju izmaiņām, paveiktajiem un turpmākajiem darbiem.


Cik maksā SEO optimizācija?

Nauda, nauda, nauda. Nauda ir pats galvenais iemesls, kādēļ uzņēmumi, retāk privātpersonas vēlas veikt savas mājaslapas optimizāciju. Tas ir saprotams, jo peļņas gūšana ir jebkuras uzņēmējdarbības viens no galvenajiem dzinuļiem. Izmaksas mājas lapu optimizācijā sākas no 300 eur/mēnesī un var viegli pārsniegt arī 1000/eur mēnesī. Cik mēnešus sadarboties un kādas būs kopējās izmaksas var precīzāk prognozēt atkarībā no jūsu nozares, mājaslapas pašreizējā stāvokļa u.c. mainīgajiem. SEO faktori ir daudz vairāk nekā varētu sākotnēji likties un atbildēt precīzāk ir iespējams tikai pēc iedziļināšanās. Ja vēlaties uzzināt vairāk par SEO pakalpojumiem, noklikšķiniet uz attiecīgās izvēlnes vietnes augšpusē.


Pieteikties mājas lapas optimizācijai


    SEO pamati un stratēģija

    2023. gada mājaslapu reitinga faktori prioritārā secībā:

    • Tiešie mājaslapas apmeklējumi (lietotājs ieraksta pārlūkā jūsu adresi, bez meklēšanas)
    • Laiks, ko lietotāji pavada vietnē
    • Apmeklēto lapu skaits vienā sesijā
    • Atlekšanas daudzums (“bounce rate”, vai apmeklētājs uzreiz neiziet no lapas)
    • Domēnu skaits, kas linko uz mājaslapu
    • Kopējais linku (atpakaļsaišu) daudzums
    • Kopējais IP adrešu skaits, kas linko uz konkrēto lapu
    • Kopējais sekojošo linki skaits (do-follow)
    • Satura garums
    • Tīmekļa vietnes drošība (Vai ir uzstādīts https sertifikāts)
    • Kopējais linku enkurtekstu daudzums
    • Atslēgvārds enkurtekstā
    • Atslēgvārda pieminēšana galvenajā tekstā
    • Atslēgvārdu blīvums tekstā
    • Atslēgvārds virsrakstā
    • Atslēgvārds meta virsrakstā un aprakstos

    Papildus šeit jāņem vērā arī vietnes darbības ātrums, mājaslapas tehniskās un indeksācijas problēmas, vecums, konkurence un citi faktori. Labā ziņa, ka pareizi rīkojoties ir iespējams nokļūt Google meklētājsistēmas virsotnēs. Mēs varam palīdzēt.

     

    Scroll to Top